Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Rozpoczęcie innowacji pedagogicznej

 

„Czuciaki z Krainy Emocji” – rozwój emocjonalny dzieci w przedszkolu

Z radością informujemy, że w naszej grupie rozpoczęła się realizacja innowacji pedagogicznej „Czuciaki z Krainy Emocji”, której głównym celem jest wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym.

Projekt ma na celu rozwijanie inteligencji emocjonalnej poprzez zabawy, bajki, rozmowy i działania artystyczne. Dzieci, poznając sympatyczne postacie Czuciaków, uczą się rozpoznawać, nazywać i wyrażać emocje w sposób bezpieczny i akceptowalny. Każdy Czuciak symbolizuje inną emocję, taką jak: radość, smutek, złość, strach, zazdrość czy współczucie.

Podczas pierwszych zajęć dzieci otrzymały „zeszyty emocji”, które będą sukcesywnie uzupełniać o kolejne poznane uczucia.

Pierwszą emocją, którą poznały, była radość – a towarzyszyła jej główna bohaterka bajki Śmieszka z Wyspy Radości.
Zajęcia oparte na scenariuszu „Śmieszka z Wyspy Radości” pozwoliły dzieciom w ciekawy i angażujący sposób odkrywać, czym jest radość i jak ją wyrażać. Poprzez wspólne czytanie bajki, rozmowy o uczuciach, przedszkolaki rozwijały swoją świadomość emocjonalną, kreatywność oraz umiejętność współpracy w grupie.

Innowacja „Czuciaki z Krainy Emocji” to wyjątkowa podróż po świecie uczuć, która pomaga dzieciom lepiej rozumieć siebie i innych, budować pozytywne relacje oraz rozwijać empatię. Jesteśmy przekonani, że wspólna przygoda z Czuciakami przyniesie dzieciom wiele radości i cennych doświadczeń! ?

Data dodania: 2025-10-22 20:21:45
Data edycji: 2025-10-22 20:23:22
Ilość wyświetleń: 9

“Wszystko czego doświadczamy w naszym przedszkolu otwiera nam dalszą drogę rozwoju.

Jesteśmy przekonani, że jest ona dla nas najlepsza.”

Cytat
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej