Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Przedszkolny Konkurs Recytatorski „Barwy Jesieni”

Przedszkolny Konkurs Recytatorski „Barwy Jesieni”

23 listopada w Przedszkolu nr 5 im. Dzieci z Zamkowego Wzgórza odbył się Przedszkolny Konkurs Recytatorski „Barwy Jesieni”. Do konkursu to rodzice zgłaszali swoje dzieci i do nich należało wybrać z dzieckiem wiersz, nauczyć go i ewentualnie przygotować strój. Celem konkursu było rozwijanie zdolności recytatorskich, budzenie zainteresowania książką oraz popularyzowanie poezji dziecięcej.

 
Do konkursu zgłosiło się 21 uczestników a wystąpiło 18 dzieci z wszystkich grup wiekowych. Wykonawców oceniało jury w składzie: pani Agnieszka Predygier dyrektorka Biblioteki Pedagogicznej w Malborku oraz Joanna Okońska – bibliotekarka pracująca w Szkole Podstawowej nr 2 w Malborku.

Jury nie miało łatwego zadania - wybrać laureatów, z tak wielu utalentowanych wykonawców. Uczestnicy wykazali się odwagą, dobrą pamięcią i często ciekawym strojem.

Nagrody zostały przyznane w dwóch kategoriach dzieci młodsze 3-4 latki i kategorii starszej 5-6 latki.
Dzieci młodsze:
I miejsce – Gaja Rabażyńska
II miejsce – Fryderyk Lubomski
III miejsce – Wiktoria Łabaj /Jagoda Wereszko
Dzieci starsze:
I miejsce – Aurelia Urban
II miejsce – Nina Lendzion / Zosia Muzyka
III miejsce – Zosia Michalska / Michalina Pomianowska

Wszystkie dzieci otrzymały dyplomy i książki, które nasza placówka pozyskała w tym roku w ramach projektu Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.

Wszystkim uczestnikom życzymy dalszych sukcesów a rodzicom dziękujemy za przygotowanie swoich pociech.
Data dodania: 2023-11-23 12:58:58
Data edycji: 2023-12-07 13:19:45
Ilość wyświetleń: 127

“Wszystko czego doświadczamy w naszym przedszkolu otwiera nam dalszą drogę rozwoju.

Jesteśmy przekonani, że jest ona dla nas najlepsza.”

Cytat
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej