6.30 – 8.00 – Schodzenie się dzieci. Rozmowy indywidualne i w małych grupach, zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela, wspieranie samodzielnych działań dzieci, gry oraz zabawy dydaktyczne, stolikowe, praca indywidualna z dzieckiem.
8.00 - 10.30 - ŚR., PT. J. angielski (8.00 Jeżyki, 8.30 Sarenki, 9.00 Zajączki, 9:30 Misie, 10.00 Wiewiórki)
9.00 – 10.00 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą realizowane w obszarach według wybranego programu nauczania. Zajęcia dydaktyczne, programowe prowadzone przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej, zajęcia z języka angielskiego, logopedyczne, zajęcia rytmiczno – muzyczne.
10.00 – 12.15 Spacery, obserwacje przyrodnicze, poznawanie najbliższego otoczenia, wycieczki tematyczne, zabawy dowolne dzieci na powietrzu lub w sali, gr i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe w sali lub na powietrzu.
12.15 – 13.00 Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne, obiad – kultura spożywania posiłku, wdrażanie do poznawania różnorodnych smaków.
12.15 – 14.00 Odpoczynek poobiedni, leżakowanie- grupy młodsze, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę, zabawy tematyczne ćwiczenia i zabawy utrwalające i rozwijające kompetencje dzieci, praca indywidualna z dzieckiem, realizowanie zadań w ramach programów innowacyjnych.
14.30 – 16.00 Swobodne zabawy, gry dydaktyczne i stolikowe, ćwiczenia słownikowe, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia, prace użyteczno-porządkowe w sali, praca indywidualna z dzieckiem, rozchodzenie się dzieci do domów.